Ny dag...

...nya utmaningar!!! Nu ska vi se vad det är idag hmmm måste tänka.....
Det första som sker när jag kliver upp  är att samsung sätter i sig en stor jävla fågel ! nu ligger det bara några fjuttiga fjädrar kvar på mattan!!!!! hmm sen städa.. efter det städa, kanske tvätta...

med andra ord inte speciellt upppiggande dag :S

Jo jag ska faktiskt bädda ner mina skumpa flaskor i mitt föråd för att de ska hålla bättre

Champagne ska i regel hålla mycket länge.. men om du vill vara säker på att de inte blir förstörda rekomenderar jag att lägga flaskorna i ett svalt mörkt rum.

Anledningen till att de ska ligga ner är för att korken inte ska torka och champagnen inte ska bli dålig!
Det är bra att gå och snurra på dem då och då också!!



Dessa fick jag när jag fyllde år :D av några som står mig varmt om hjärtat <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0