Jag i ett jävla nötskal!!!

Har jobbat ela dagen!!! gjort 70 st ostbrickor phu inte nådigt :P riktigt stålt över mig själv faktiskt :)

Men som alltid när jag slutar så är "tidigt" måste jag ju ringa alla och se vad som sker... och min avanliga tur är att alla man känner upptagna :(
Så nu sitter jag är i min ensamet och tycker synd om mig själv ahahahah neee det gör jag inte rätt skönt faktiskt!! man vaknar till lite med en kopp kaffe i handen!!! :P

 Så vad ska man göra nu då??? hmmm aaa det blir nog ett dopp i den härliga poolen eller kanske en springtur ;)  

Måste bara säga en sak!! nu komer ni säkert bli sura på mig!!
Viktorias klänning var inte vacker!!! tycker jag absolut inte :( blev riktigt besviken!!!

En brudklänning ska inte vara så där diskret!! såg tråkig ut och armarna var fula!! man ska vara baraxlad :D

det är snyggt tycker jag i varje fall!

Nää uch och blääää!!! Men fan vad söt och vacker hon är! Victoria och Daniel kommer att få ett bra liv tillsammans! det är juh det som räknas ...eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0