Oj OJ...

Vad länge sedan jag har skrivit här då :S ahahahah jaja jag har i varje fall haft det underbrat :)

Extremt mycket jobb och två veckors semester är väll osraken till att uppdateringen ej har varit så bra ;)

Men nu är jag här igen ;)

Gladare än någonsinn :)

Fan nu har det typ gott ett år sen som jag blev singel och är redo att ta nästa steg! Innan har det varit  så att jag fortfarande har tännkt en massa på Niklas.. Men nu ja ni vet så  känns allt bra! ocg vill träffa någon... men jag tar det som det kommer man ska inte leta.. då finns de inte där ;)

Ja och så ska juh min underbara vän Joel sluta på jobbet :( Fan vad jag kommer att sakna honom :( ååhhh det gör ont inom mig när jag tänker på det!!! Den roliga nyheten är juh att jag kommer att få ta över hans jobb :D Fan vad det ska bli kul !!!!
 ååå vad det har varit kul  i turkiet ... Hatar att laga mat åt mig själv men när man lagar till flera är det roligt!!!! vi var som mest 9 personer i lägenheten :)

Träffade en helt fantastisk vän där nere med som jag har varit och hälsat på nu över helgen :) han är såå snäll :)

Vi har tränat, gått på bio och bara varit med varandra och det har varit sååå kul och sköönt att komma hemifrån! synd bara att han bor i Göteborg!! känns jut nu som världens ände :S



Kikki Majsan, Jag och Mickan på grillfest i Turkiet



Jag och Mjsan på Turkiskt spa!!! De skrubbar, tvättar och maserar än hela dagarna i ända :D såå skööönt

Vi tjejer på starnden :D underbart

På Båt tur i Turkland

Lite fest blev det med!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut som att du haft en bra semester :D:D

Grattis till befodran på jobbet!!!! :D

2010-07-28 @ 11:07:03
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0