Någon tror på mig!!!

Blev så glad när jag var på jobbet idag :D

Sebbe köks chefen pratade lite med mig om hur det kommer att bli när Joel slutar och jag ska ta över ost/deli avdelningen !

Sebbe sa: JAG OCH PETTER (nya färskvaruchefen) TROR PÅ DIG!! och att detta kommer bli skit bra. Håll käften och lyssna och lär av oss så kommer du att bli grym :D

Tänka sig att någon faktiskt tror på mig och att jag kan bli något stort !!!! ett steg närmare min egen butik :D

läser btw en extremt bra bok just nu

Stenhuggaren av Camilla Läckberg :D jätte bra kan verkligen rekomenderas så här i >semestertider vid starnden ;)

En annan bra bok som jag läst under semestern är

Shutter Island

grymt bra ! lika så filmen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0