Inge folk

Igentligen..hmmm  är det bättre att ha alldeles för mycket att göra eller alldeleds för lite?

Är på jobbet men var är alla människor???

I vanliga fall brukar man vara så stressad att man blir irriterad för att man inte hinner någonting :S Nu har jag överflödigt med tid och allt ligger i fas hmmm... så vad är igentligen bäst?


Förövrigt vaknar jag av att Elvis släpar in en halv råtta.. kan ju säga att den ligger kvar på mattan  :S jag tänker INTE ta bort den!!!!

Kan han inte leka med sin nya foderboll siom jag har köpt... 
Det är en boll med hål som man lägger ner mat i.. Sen måste katten rulla bollen för att maten ska komma ut!!! på så sätt förbränner de mer fett hahahah Ja jo man kan säga att Elvis är ganska FET FET FET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0