Fitta/Kuk snack

Stina och jag fick juh den exeptionella iden att åka och köpa vin!!!!! Oj det skulle vi inte ha gjort ...för vart leder det?
..... Jo till kuk prat.

Det är ju sååå härligt att prata om kukar i alla dess former hehehehehe ... speciellt om man är lite små berusad.

Stora, små 16 cm grova osv. Självklart är juh Joel här och lyssnar med stora öron.... till slut säger han... Jag pallar inte mer!!!! jag går här ifrån!

Vi ba... vadå vad är det som är så jobbigt?

Jo för jag brukar inte snacka om kukar på detta vis utan om fittor ....

jasså säger jag och stina... vad säger ni om dem dåååå? hmmmmm


Vadå typ... den första var slapp, den andra var hårig och den tredje... lite för ful!

Uch nog att jag pratar om snoppar och hur efektiva/oefektiva de kan vara... men visste jag att ni killar pratade lika dant om fittor....hmmm men gud tänk om någon pratar om min.. hjälp hur ska detta gåå ...

Tur att min är bäst då ;) hahahaha så inget ont att säga om den hihihihi  



hihihihihih

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah vad roliga ni är haha där hade jag gärnat vilja vara och lyssna på er ;)

2010-07-30 @ 15:10:16
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: Linda

själv fick jag reda på att det finns 2 olika "snoppar" som syrran så fint sa de.

Köttsnopp och Blodsnopp :P:P



Vi hade nämligen också det samtalet häromdan :P

2010-07-30 @ 15:32:57
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0