Bakis och födelsedags dag

Som alltid när man dricker lite för mycket vin blir man lite konstig och speciellt dagen efter ..... Har jobbat  idag och för första gången kändes det som att jag nte gjorde någe vettigt alls... bläääää vad jag var bakis idag..

Hmmm åååå vaknade halv 12 då var det bara att masa sig upp och åka och äta födelsedags lunch med mamma, Robin, Morfar och Sandra.. ååå vad gott det var. Helstekt fläskfile`med Örtagårdssås! Tyvärr hitted jag inte kameran ... synd!

Om vi hoppar tillbaka lite måste jag ju erkänna att jag är en jävla fighter hahaha jo det är sant... Irriterar människor mig på fyllan då är det bara en snyting som gäller!!! Och ja det fick hon mmmohahahahaha

la märke till min lilla bula i pannan först idag :S

Men kan ju medela att hon fick en värre smäll... så de så ..

Nej det ska aldrig hända igen... usch det är så osexit när tjejer slåss... Eller hur MAJASN ;)



jag och Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0