stora fittan = jag


Men trots att du själv har blivit bedragen så skiter du fullständigt i om killen du träffar har tjej eller ej...


Jag förstår nog vem du är som skrivit med tanke på att jag aldrig har gjort såhär förut mot någon.
Jag tänkte inte alls klart när jag hamnade i denna situation! Då jag nyss blivit extremt sårad själv. Det är ingen ursäkt till att jag har sårat dig.
 
Till skillnad från Niklas är din kille bra! Ingenting hände och han älskar dig otroligt mycket!

Du får tro vad du vill men jag tycker att du ska glömma detta och va med din pojkvänn! Det vill ni båda!


hej och skäms på mej





Kommentarer
Postat av: kristina

Har stefan flickvän????? Eller vad snackar du om Jossan?!?! Thanx for the info din hoe...

2010-01-09 @ 13:11:55
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0