Super Festen

Igår vad det fest i gen ...som alltid =)

Livet är Ju faktiskt en stor fet fest=)

Denne gång hölls den av Tomas på mitt jobb. Jag ville inte åka dit själv så ja och Joel tog sällskap

Självklart var vi först som alltid...ahaha men sen kom resten och festen blev mycket trevlig

Som vanligt bytte jag kläder 100 gånger innan
så här såg det ut först ... det gick fet bort

l
Vi dansade och sjöng hela natten

Men som alltid händer det något när jag är ute...

Majsan fick låna min bil och skulle hämta mig
Men jag ville vara kvar så Mirjam lovade att hon skulle köra hem mig
Sen blev det missförstånd och tjejerna åkte utan mig...

Jaha nu var det bara att ta en taxi. Joel var kvar så vi bestämde oss för att dela

Då hade tomas en vänn som skulle köra oss billigare
Men som vanligt råkar ju jag ut för de största  idioterna . Nu kommer jag inte riktigt ihåg ahaha men ja vågade i varje fall inte åka hem med honom... så jag däckade på Joels soffa
Dan efter fick jag träffa hans sambo josefin

Jätte gullig tjej faktiskt=) Det är bra med snälla kollegor  Tack Joel och Josefin

Mirjam, Matilda, Lisen, jocke och Sara

Tjejerna på festen

Kvällens värd =9 tomas ska densa magdans !!!



Joel och jag =) inte helt nycktra kanske ahahah

Tack tomas för en trevlig kväll=)
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0