roliga kvällar är ju sjukt kul

hej allla
Nu har jag varit deckad i typ 5 dagar men är tillbaka ahahahaha
Johanna min plast syster ringde och hade tråkigt jag ba aaa men då hämtar jag dig nu så drar vi till Stina

sagt och gjort! 
konversationen slutade med att emil i lönneberga hade gonorré och Ida hade syfelis men men egentligen var det jag som hade tyfus ahahah

ja jag vet jag är psyko men fan vad roligt jag har ;)


Vi slutade hemma hos Stina i allafall

Sen vidare till Sportan så jävla be ställe men vad är det man säger nu igen det är inte stället det är fel på utan sällskapet
eller nej vänta jag menade man kan ju va på vilket jävla ställe somhelst bara man är i rätt sällskap! =) tack och hej

Johanna 

Johanna, Johanna, Stina

Vi ser ju helt retarded ut ahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0