mamma Make over=)

Hejjjj
Idag har jag jort om min mamma!

Hon är juredan vacker men med lite slingor i håret samt smink blev hon ännu finare=)

tänk vad lite upopiffning kan göra.. Smink är tamefan den bästa uppfiningen! bara det kunde va gratis ;) jag menar ska man ha kvalitet på grejerna får man ju lägga ut en stor slant1

nu är min kära bror här och dricker kaffe och äter muffins =)

sen är det vidare till hemma Fest

Appropå det... Jag sms Niklas och sa: hoppas inte du ska till tegel för det ska jag och vill inte träffa dig!
Svar av niklas: Nej det är lugnt menkan vi göra upp resten av grejerna?
Svar av johanna: Vilka grejer?
Svar av niklas: bordet och sängen
då svarade jag: Du har inte några grejer i min lägenhet...

Han måste ju ha blivit helt jävla retarded... för det första har han varken bord eller säng hos mig och för det andra vill jag inte se han igen och för det tredje hade han komit och hämtat de ur min lägenhett som han inte varken har tillträde till eller får komma in i???

Bara en undran ... Är han så dum i huvudet? Svar: JA TYDLIGEN

 jaja han får väll tro att han har grejer här då... så mycket bryr jag mig... not! 
 

mamma före ... bläää vad du ser ut morsan



Mamma efter - en fräch jävla 54 åring =)


Hej så länge så ses vi =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0