kan det bli bättre?

Var på Tegel igår!!

drack inte en droppe =) det var så jävla skööönt! Först va jag och Sandra på en hemma fest hos en vänn till mig som jag tycker mycket om =)
Han är tamefan den bästa kollegan.. och Andre såklart =)

jag körde bil för det är ju så jävla kallt burr!!

Sen åkte vi till tegel där jag träffade min underbara bror Robin som är helt fantastisk =) Jag är så stålt över honom! Han kämpar och sliter
Vi hålller alla tummarna för körkortet som kommer snart =)

Det var en kille som sa till mig att jag var vackrast på hela stället igår =) så jävla sönt att veta att man har lite kvar och ge ;) Jag menar självförtroendet är ju inte på topp när Niklas lämnade en för en fet 31 åring med häng pattar lixom ahahah nä men det är faktisk skönt att få lite bekräftelse ibland =)

Aja nu ska jag dra till bit underbara jobb som jag älskar så mycket

ha en bra kväll så ses vi på stan yeeee

Söta Sandra ( Brors flickvänn)

Jag nykter och kör bil =D

Min P-skiva, vet ju inte riktigt varför vi fotta denna men jaja ahahaha

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0