Jag du är ju faktiskt min bästa vänn!

Full och nyss hemma från krogen =)

Full fart med dans och grogg! blablabla vad jag snackar en massa goja ahahahaha nä men man gör ju faktiskt det när man är på lyset;)

Aja jag slutade jobba kl 23.00 och tänkte ju att jag skulle söva när jag kom hem... men nä ine det jag skulle visst ut med stina... den jävla fittan ;)

kul hade vi i alla fall =P

Jag fattar bara inte hur det kan finnas så otroligt jävla många drägg där ute... helt otroligt... vad går livet ut på?

Går det ut på att fina kärleken?

Går den ut på att vara full dygnet runy?


Eller på att ha himla skoj all the time

Kan dessa tre tre påståenden kombineras?

SVAR: nä det är faktiskt omöjligt! Ni kan ju bara gissa själva

Manshataren nr 1 = Jag

yeeee



jagvlit snygga skor ahahaha




Nu va det jul igen nu var det jul igen blablablablalalala

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för roliga natten gumman.. =)

2010-01-09 @ 13:12:48
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0