Ett helt jävla halvår!

Jag ska var ärlig
ett helt halvår utan närhet

Det är fan helt orroligt
Håller jag på att bli nunna eller vill jag inte släppa in någon i mitt liv

Har ni aldrig kännt så?

Att man vill ha någon fast samtidigt inte?

Hur ska jag göra vart letar man?

 På krogen där det bara finns en massa drägg

På jobbet kanske... nä det blir alldeles för jobbigt!

Man kanse ska skaffa sig en hund och gå ut i parken ... nä blä jag vill inte ha någon hund!

Är det någon som har något tips kanske?



hej så länge måste jobba nu


Kommentarer
Postat av: Tommy

Mjo, Krogen är svår

Heck, går de att hitta en på krogen..

Även om man hittar en snygg intressant tjej som är ute efter samma som en själv.. Så drar The "lovegame" på o någon misslyckas



Jobbet kan ja hålla med om att de suger

osv osv



Poängen är, du är inte ensam om att känna som du känner ;) :-) ( :-( )

2010-01-18 @ 00:21:33
Postat av: johanna

hmmm ja det är ju skönt att veta om att man inte är ensam i alla fall =)

2010-01-19 @ 00:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0