2009 är slut

vad fan hände? jag bara undrar!! nu har ett helt jävla år gått och ja VAD HÄNDE år 2009 hmmm....

Jag blev kär
Jag pluggade färdigt
jag blev dumpad
jag har fått nya vänner
jag har flyttat

okej vad mer?

nyårsafton började med god mat och singstar men slutade i blodbad... Vill ni verkligen veta hmmm JA det vill ni

haha

Några killar kom över till Stina och så åt vi god mat och drack en massa massa vin
Jag lagade faktiskt till min alldeles egen oxfele och den blev så jävla bra =) Är så nöjd =) puttsade den och allt
Vid tolvslaget gick vi alla ut för att titta på raketerna ååå det var så vackert !
där träffade jag även min bror och jag kände något i mig som jag vet var det var

LYCKA! jag är nog tamefan den lyckligaste människan på denna jävla jord =)

efter 12 gick vi alla vidare för att fira Med majsan Peter och Magnus som hade valt att sattsa på bilar detta år 

Haha nä men festen höls på KIA i åkersberga Vi dansade och sjöng hela natten fram till tidig morgon
Då jag fick en knäpp i skallen (brukar bli så på fyllan) Jag trodde jag var 007 och sprang runt i min ensamhet med vapen och sköt på bilarna  kan man bli mera stööööörd( helt själv lixom) börjar tamefan undra vad som var i drinkarna hmmm aja
När vi alla ska gå har jag halvdeckat i en bil och hör att Majsan vill slå mig (av någon konstig anledning) Varför?

Lyckorustet
gick över till ilsaka och jag hoppade på Majsan och slog henne... sen var slagsmålet igång hmmm hår naglar och blod sprutade överallt... och Varför? Varför blev de så? Strax efter på väg hem i en taxi smög sig rädslan av att förlora sin bästa vänn fram! Kommer vi att vara vänner nu?

Svaret är såklart JAAAAAAAAAA vad trodde ni egentligen? att en liten fight kan ta dö på vad vi har? näääää sånt händer och nu är det 2010 som gäller weeee

detta år kommer att bli så jävla underbart

Snart skiner solen över Poolen och båtarna börjar att sjösättas och livet leker som aldrig förr

 

hoppas ni känner som jag för det är ni alla värda =)

Nyårsfin =)

Bästa vänner =)


Fulla och dumma bästa vänner =)

Bror och JAG weeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0