underbara Stina

Fick nyss höra att vissa människor ing gillar vad jag skriver... jag trodde alla hade en egen åsikt ... nä tydligen inte i Sverige...

Fick höra att mitt ex inte gillar det jag har skrivit om honom och hans nya tjej... okej, jag har sagt det jag tycker.. Men gillar ni inte det jag skriver så behöver ni faktiskt inte läsa min blogg, har inga fler kommentarer om det, har sagt vad jag tycker så jag behöver inte säga det igen.

Men det är ju roligt att du läser... ;)

Allt som jag skriver är sanning och precis så som jag känner, bara så att ni vet.

Nu ska jag iväg hem till miriam och träffa majsan... =)
och imorgon ska jag simma med två härliga pojkar från mitt jobb... ska bli skoj. :D

ha det bra så länge, så hörs vi av.. :p Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0