Trött på allt idag...

Är sååå trött!!! Inte har jag sovit någe bra inatt... blä

Denna vinter kommer att ta dö på mig !!!

Håret ser skit ut, näsan är sårig och nätterna korta....
Men jag är ju glad att det finns några spesiela som gör dagarna lite enklare!!! ;)

 2/1 men är ju bara fööör bra hahah helt underbar serie :P jag är nog en Charlie fast omvänt :P nä  lika slampig är jag ju inte kanske... men det har vi ju andra här i världen som är! ! och då vet ni juh vilka jag syftar på... 

Drog en föreläsning om män på jobbet idag så att alla blev deppiga hahaha 
Det är faktiskt helt otroligt jag känner INGEN som INTE har varit otrogen ... det är ju helt jävla sanslöst 
Alla utom jag :S så akta er.. det kommer när du minst anar det... som en fet jävla käft smäll hahah
jag har verkligen hängt upp mig på otrohet. Ibland är jag så elak  och vill bara berätta för andra...Varför? jag är ju en snäll liten varelse... men oj oj oj vad jag vet.saker, sen å andra sidan är det ju upp till er att tro på det...    

Men det vore ju ganska korkat(om ni inte gör det)... undrar om jag ska läga ut allt vad jag vet om alla och se vika reaktioner man får?

Nää bu vad elak jag är !!! eller nää jag gör ju faktiskt folk en tjänst ...eller?

Jag kommer nog att bli en sådan där sur biitterfitta som ingen vill ha att göra med ;P

Värdighet får man inte utan att förtjäna det!


Kram på er :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOOO lägg ut och så får de som klantat sig skylla sig själva!!!!!!!!!

2010-02-19 @ 00:42:11
Postat av: din älskade bror

trodde du kände mig.. mentydligen inte!

2010-02-20 @ 23:18:55
Postat av: Johanna

Ja det skulle vara du bror :P du är ju faktiskt en bra kille !!!

2010-02-24 @ 17:18:53
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0