Tränat

Idag har det varit en mycket trevlig förmiddag :)
Väcktes halv 11 av Niklas som sa att jag skulle gå upp för att vi skulle träna :) Så då ja gick jag upp och käka samt gick ut med Lotta(mammas hund) sen vidare till gymet! dDet var mycket trevligt idag :) Jag menar Niklas är ju så tevlig och nice att titta på :P om man får skriva så hehehehe

Efter träning var det tags för mat: Viltgryta med potatismos, sen Kaffe..

Jag älskar KAFFE! jag skulle kunna dricka det varje dag som jag gör (fast jämt) ha en kaffemugg brevid mig dagarna i ända hela tiden åtet om..

hahahahaha kram på er  


Kommentarer
Postat av: jenny

Niklas ditt ex var det han du gymmade med.

2010-02-20 @ 20:03:19
Postat av: bror

nu får du skärpa dig.. dags för en kaffe på morgonen och en liten pratstund tror jag visst bestämmt..!

2010-02-20 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0