Sommar sommar sommar

Saknar sommaren så otroligt mycket och längtar tills den kommer igen =) hittade lite bilder från sommartider  :)


Jag och Linn en härlig sommardag med trevlig  middag till havs :) här lärde jag mig att dricka kaffe mums


Jag och mitt underbara gudbarn Thea på henes dop


Fransico och Majsan på min veranda Vi dricker öl och dansar 3 på eftermidageni flera timmar (grannanrna börjar att noja ur och vi får skäll men vad gör det sommar och sol var det!


Valborg firade vi i Örebro hos Claire..Vi gör oss redo för utgång ;)


Massa söta killar räffar vi såklart...


...och de kan spela fotboll ;)


Morfar, Sandra Robin, Mamma på robins student kallt som fan va det så jag var tvungen att ha vantar på mig ....


Bästa kräftskivan någonsin hos Claire


Ja bästa någonsin hahahah

Lite sommar glimtar från förr och jag slår vad om att denna sommar kommer bli kanon den med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0