Ont i huvudet idag

Varför händer det så mycket konstiga grejer?

Kvällen blev sjukt kul i vilket fall som helst

Jag och Stina skulle gå ut och röja stan :) sen ringer Johanna och vill vara med självklart fan vad kul hahahah

Vi drar in till stan för stt möta upp Magnus och Peter sååå himla trevliga killar puss på er! Sitter på Bistron och helt plötsligt får jag Johanna och  Stina den sjukaste ideen någonsin... vi ska åka hem till johanna och ha lite trevligt göra massa sjukagrejer som jag inte ens kan berätta om !!!! men aja sen ska vi dra ut och festa igen såklart men johanna har tappat sin mobil och stina ska dra till en snubbe ;) så jag siter i trapphuset och ringer alla i min telefon för att se om de är i stan och vill festa... nehe inte det så jaag palrar mig upp till Johanna igen Då ringer det på min underbara rosa telefon! då är det robin karlsson som är på väg hem från stan så jag hakar på dem! 
När jag ska betala taxin hittar jag en stor jävla dildo i väskan!!!!Hur fan kom den dit?

Sanslös kväll

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0