Magsjuka

Magsjuka... bläää och uch !!!!
Åkte i Tisdags till gymmet för att få min dagliga mortion :)... känner mig lite konstig i magen när jag åker hemmifrån men täker äch det går över jag mådde ju illa i Måndags med men tänkte då att jag var närvös inför färskvarumötet som jag skulle hålla en del utav ... Mötet  gick för övrigt bra :)

Men i tTsdags ialla fall -Ska ställa mig på löpbandet och när jag värmt upp i 3 minuter måste jag kliva av för att jag är en micro sekund från att kräkas ...

Ringer jobbet och säger att ja jag tror jag åker hem nu !!!

sedan des har jag legat svimfärdig i min soffa med hinken under hakan...

Så nu ska jag vara hemma resten av veckan! Det värsta är att ingen vill komma nära mig... så om inte annat kommer jag att bli psykiskt sjuk av ensamhet här hemma!!!! (gråt i halsen)

nu skulle man vilja ha någon som kan ta hand om en. en karl som kan hälla upp blåbärssoppa och byta lakan i sängen !!! Äkta kärlek ja tack 
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0