Hektisk Söndag

Steressig Söndag

massa intriger värre än days... Aja dagen har varit Faktiskt väldigt bra i alla fall :)

Jag och stina hälsade på Lindapå hennes jobb idag och jag gjorde värsta kapet, en skit snygg Musto jacka som jag tänkte ha på båten i sommar. =)

Efter besöket hjälpte jag Linda och hennes pojkvänn Adam att flytta! Massa grejer att bära  så jag tror att jag fått min tränig för dagen!

 Nu blir det sängen för mig för imorgon sker det

aaaa jag ska  klippa av mitt långa hår jajks... kl 10 smäller det Andre jag hoppas för din skull att det blir bra;)



Kram på er så ses vi i mitt nya korta hår


Kommentarer
Postat av: André

guud va skönt att det blev bra! ;)

2010-03-03 @ 01:22:48
URL: http://www.andrebakos.com
Postat av: Johanna

Ja jag är super nöjd:) ska sola nu och tvätta det så vi får se hur det går att styla själv :P men det blir nnog bra! Du är så jävla bra darling :)

2010-03-03 @ 11:35:23
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0