Frisk?

Ringde till jobbet och sa jag vill komma och arbeta nu jag klarar inte av att vara hemma längre!!! Ensamheten tar fucking kol på mig ....Men det fick jag icke! aja det är väll lika bra att vara hemma ett tag så man vilar ut sig...

Så Vad har jag gjort i dag då?

Städat hemma (nu är det RENT)
Hämtat Thea på dagis
Pratat en massa skit med Stina :D

Min dag i helhet inte så givande kanske man vad fan ska man göra när man kräks på att gå hemma och vanka.

Snodde två Cigg av mamma me (genom brevlådan) vill ju inte att morfar ska få magsjuka. Vi skaratta jag och mamma vi prata genom brevlådan och så skickade hon upp två cigg hahaha
Jaja nu ska jag göra ännu roligare saker (hänga tvätt) blä

Tips ni som har katt, hund, ja djur i alla fall. Ni har säkert era sffor fulla med djurhår... har jag rätt? för att få bort håret lätt: Ta en blöt disktrasa och dra längs med soffa- håret korvar ihop sig och det är lätt som en plätt att ta bort :D


Kram på er så ses vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0