Alla hjärtans dag

Vaknade halv 12 helt alone i min säng

Det har jag faktiskt inte gjort på typ  5 år ... Men gud så skööönt det känns :) Inga måsten inga krusseduller.

Jag kan göra exakt hur jag vill .. tex ätta gele hjärtan till fukost som jag har gjort i dag :)


hade ett givande samtal med en vänn i fredags

Jag sa: Jag vill inte ha någon... det spelar ju ingen roll hur jag gör för att i slutändan blir jag juh sårad i vilket fall som helst... antingen går vi skilda väger eller så dör någon ut av oss...

Han sa: ja men dör du inte hellre med vetskapen om att du har haft ett mycket bra och givande liv med denna personen och lever för stunden...

Jag sa: Men varför ska jag riskera att bli ledsen när jag är så nöjd så med situationen som den är ... Jag har sjukt kul..underbart jobb och de bästa vännerna man kan ha!


med andra ord Lycka går inte att skapa.. den bara är ! <3

bläää nu slutar vi att vara senementala ......

jag har de bästa vännerna jag kan ha!!!! era fittor hahaha



Stina the MILF

 Majsan the sexy


 Claire den sofistikerade 

Och så jag då... den knäppa  

haj så jävla länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0