Söndag

Kan ju säga att jag typ hoppade från Fredag till söndag på  två röda :S
Anledning: Bakfull som ett cp och sov hela dagen fram till 4 sen jobba fram till 00.00 sen sova vidare...
men vad gör väll det när man är pigg som en liten lärka idag :D Städat hela huset!

Stekt pankakor med bror och Sandra :D Kan det bli mycket bättre ;)

Nåväl kvällen i Fredags var ju helt rubbad som vanligt :P

Fan det händer alltid roliga grejer när vi tjejer går ut hahahaha

Det börjar med att jag blir uppraggad av en tjej... SÅKLART!!!! heheh jadå jag duger åt bägge parterna eller hur Stina ;)

Efter en liten stund börjar vi prata med två killar och sitter på allvar i 4 timmar  och tutar i dem att jag och Stina är ett par sedan tre år tillbaka! Att vi inte har kommit ut hemma i byn osv hahahah och jag och Stina pussades och kramades som att vi var ett par såklart ;) 

Tillslut fråga ena killen efter våra nummer och ville ju ha trekant med oss.. HAHAHAHAHA asså jag dog på alvar ;) 

Han satt med råbonge  i alla dessa timmar HAHAHAH


Skumpa ska det va ;)

Tre fet heta brudar heheheheh

Opps!!! så här kan det se ut när jag och stina sätter fart.....



 Två av mina ÄNGLAR thithi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0