som...

Fredag

...ni kanske har märkt har mitt humör och psyke inte varit på topp de senaste veckorna....och med tre dagars ledighet ska man ju ta det lungt....

Fredagen började bra med en lugn ta hand om mig själv dag som jag skrev om tidigare... Efter det blev jag sååå rastlös som vanligt och började slååå sönder min frys med en hammare :D ne men all jävla is ( inte avfrostad på ett tag )

Gick loss ordenkligt alltså!!!! sen blev jag sååå jävla irreterad och ännu mera rastlös eftersom en lådjävul fryst fast!!!! FICK RIKTIG DAMP PÅ DEN ASSÅ!!!!!

kvällen slutade på sportsbar och en dans med bror ;)

Tim och Bäver

Jog och bror i en livlig konversation :P

Lördag

vaknade  tog ett dopp i poolen sen ut till vaxholm på kräftskiva hos Frida :D

Jag och 10 tjejer!!!!
:S tänkte jag hahahah brukar ju inte fungera så bra tillsamman med samma sort!!!
 Men fan vad kul vi hade åt gott gjorde vi med ;)

Kräftor och paj som Frida bakat :D

Värdinnan Frida

MAT :D

Negern och grisen...omaka men bra par ;)


Konsentrerad???

Söndag

hamburgare och städ dag med Jenny

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0