Såååå glad..

... ändå så ledsen :( åååå känns som att allt är skit just nu fan att det ine blir bättre! nu kommer hösten med stormsteg och vet ni vad jag gör? JAG HATAR HÖST/VINTER  fy fan!!!!

Det finns ju saker att vara glad över också :D som ni alla vet har ju Joel slutat på ICA och han var ost ansvarig!

Så nu har ju jag tagit över hans roll :D ååå så lycklig över det... ett steg i rätt riktning ;) men i alla fall så ringde jag alla säljarna igår och bad dem skicka över sortimentsfoldrar som jag ska på kika i :)
Så satt uppe halva natten igår och kollade på vilka varaor som jag tyckte såg spännande ut som jag vill ha i mitt sortiment!

Dessa två fick jag med mig hem igår :D


Kommentarer
Postat av: jenny

du är super duktig tjejen :) vi får se till att göra den här hösten super bra inte som dom tidigare dystra.

2010-08-19 @ 20:56:18
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: Anonym

är att syssla med ost din framtids plan?

2010-08-30 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0