Regn!!

Finns det inge bättre än att pyssla om sig själv när det är sådant här väder ;) med andra ord har jag verkligen tagit hand om mig själv idag :)

Gick först ner och fixade naglarna hos en tjej som heter Maja i åkersberga centrum.. Tänkte testa en ny nagelskulptör  med tanke på att mina naglar stöter bort Stinas gele... hmm vi får se om de sitter denna gång :D

Sen efter gick jag och sola nice att bli brun ... inte så nice att man måste sola solarium mitt i sommaren :S
Men vad FAN SKA MAN GÖRA när svensk sommar suger häst balle!!!!!


Och självklart när jag är på väg hem hittar jag ett par skor som jag blir helt KÄÄÄRRR i och tänket dessa SKA BLI MINA! Inte nog med det var det sista paret och 30%  på ordenarie pris " cathing" sa det då!!!



Tycker det är finast med helt naturliga!



Åhhh på fredag ska jag ha dessa när ci tjejer ska gå ut :D älskade Claire kommer hem från örebro weeeee!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0