Känner mig inte alls normal...

....och det har jag inte heller gjort de senaste dagarna... sjuk och sliten fan uch!!! jag har inte ens velat gå till jobbet!!! aaaa då är det verkligen något som inte stämmer här uppe i mitt lilla lilla huvud :S

Idag ringde i varjefall en viss person som har varit sjuk några dagar :Ddå bleev ja sååå gladis :D

Och så har juh Samsung kommit hem efter ännu en upptäcksfärd!!!

Så möter jag den grinigste gubben i hela världen när jag hämtar Samsung !!!! han gnällde om att det har varit så mycket problem med honom osv!! Då sa jag men va fan är det med dig om du vet att katten har sprungit bort varför ringer du då inte den JÄTTE OROLIGA ägaren då!!! Namn och bostadsadress står på halsbandet IDIOT!!!!!

Då blev det helt plöttsligt annat ljud i skällan.... Nä men vadå jag tycker jätte mycket om katter osv!!!

A men bra VISA DET DÅ GUBBJÄVEL!!!!!!!!! Vissa människor bläääää och usch!!!!!

Imorgon blir det kräftskiva hos Frida i Waxholm :D det kommer att bli sååå kul! efter det hoppas jag på cabben :) om jag orkar såklart somsagt har jag juh inte kännt mig så kry de senaste dagarna !!!


trött och lite mager kisse :( nu ska du få massa god mat så du fettar på dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0