Grattis till mig själv ;)

Majasn sov här inatt :) det var så mysigt kollade på film och bara hade trevligt ;)



Rolig film när man är lite  småtrött och fnissig :D

Idag ska jag och min kära bror gå till en helt ny typ av matafär
Ska bli riktigt spännande :D


Asiatisk matmarknad heter den! Det är tydligen så att det finns massa roliga recept i början av matbutiken sen går man och plockar det man ska ha och gör allt från grunden.. alltså inge halvfabrikat! Ska bli mycket roligt och gott tror jag!! Berättar mer om det sen..

Nu ska jag gå upp till SLÖFOCKEN SANDRA och se om hon kan klippa mig :D ska nog ta en kopp kaffe och en cigg med hehehe puss på er så länge
z3


Älskade bror som har gått ner nästan 10 kg.. usch det är juh inge kvar av dig lilla gubben

Thaisås...

Thaimat

Det var faktiskt inte såå gott :S kan ha varit att det inte stod på receptet hur mycket man skulle ha av allt :S

Mat


Kommentarer
Postat av: Claire

Mysigt gumman! Jag saknar er mina tjejer!!



Var med och tävla om ett halsband på min blogg =)

http://clairee.blogg.se/2010/july/tavling.html



x x

/Claire

2010-08-01 @ 16:50:42
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0