Äntligen...

...Har jag blivit av med sängen som jag och Niklas hade tillsammans :D Såååå sköönt och jag har sovit sååå gott ;)  ja när jag väl somnade in ;)

Detta har jag gått och väntat på ett helt år nu :D Att bli av med den!

Jag vill juh bli av med alla möbler som vi hade tillsammans! För det första är de fula och sen vill jag inte ha någonting som på minner om en sådan vidrig slampa som Niklas!  Men nu sitter det en hel del pengar på sparkontot så snart  åker slamp möblerna ut ;)


SKÖNT :D

 

Det finns mycket få människor som jag ogillar faktiskt!!! Går bra ihop med de flesta killar och några tjejer...

Men mitt ex Niklas hatar jag mest av allt på jorden.. en sämre, slampigare och fegare människa måste man leta efter!!! Nu har jag inte träffat han på ett år och ändå skulle jag slå någe hårt i huvudet på han om vi sågs idag!!!
IOF så Kommer Sebastian inte långt efter hahahah men idag är han förlåten med tanke på att det är så synd om han... synd att man är så jävla korkad att man inte fattar att man är korkad menar jag!! längre ner på idiotlistan är det juh svårt att komma :S

Nä uch nu måste jag sluta tänka på detta jag blir bara upprörd och irriterad!! den tiden ska de inte få ta av mig!

Fast lite kul är det thithi
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0