Äntligen lite lungn och ro....

Efter några hektiska veckor med jobb och helgbesök har jag äntligen fått semester :D ....hela långa veckan mmmmmmmm

Har tagit mitt feta arsle ut från Åkersberga och pallrat mig ner till Örebro för att hälsa på en utav mina bästa vänner ( SOM FÖRÖVRIGT TERRAR MINA STACKARS TRÖTTA ÖRON OCH HUVUD GENOM ATT VRÅLA I DUSCHEN) Stackars Johan som duschar med henne :S hahahahah

I varje fall har jag juh hunnit göra en massa saker nu när jag varit ledig ett tag :D

Bland annat varit på IKEA och köppt ett sideboard som jag suktat efter länge nu :P

När jag och linda kom dit var det desutom REA på det WEEEEEEE min lyckodag :P Blev maraton genom hela varuhuset eftersom det bara fanns två kvar aaaaaaa 
ÅÅÅÅÅÅÅ det är så fint!!!

NU ÄR SNART ÄCKLETS gREjER UTE MOHAHAHAHAHAHAHA alltså Niklas grejer :P



:D inte riktigt färdigt än... tavlorna ska upp och lite sånt men ååå vad jag tycker den är fin

vad tycker ni?


jag har även varit och förnyat mina fina naglar  som jag gör hos en tjej som heter Maya! jätte duktig tjej!!! de håller verkligen :D
 



Köppt nya underkläder :D sexit va ;)

har tagit bilder med dem på också men dem lämnar jag till er fantasi ;) mohahahahah




just nu sitter jag hemma hos Claire och trycker i mig GODIS SÅÅÅÅÅ gott mmmmmmmm....

....med mina snygga raggsockor som farmor stickat :P


NICE !!!!





Kommentarer
Postat av: Linda

snyggt det blev med allt på! :D

Raffsigt sett du köpt ^^ Hoppas du får det kul hos Claire! Kramkram

2010-09-01 @ 08:19:46
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/
Postat av: Jen

Vart ju super snyggt! Ser mera lätt ut och inte så tungt med som det kan bli med trämöbler :)

2010-09-01 @ 09:43:26
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: jenny

vad fint det blev med nya tv bord :) skönt att bli av med hans saker och få börja om från början :) jasså örebro hur länge ska du vara där? jag som tänkte dra dit nu ihelgen men de blir nog inte av. sexiga under kläder hade du köpt oxå vart köpte du dom ;) pusspuss

2010-09-02 @ 18:31:27
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0