whine and vax night

Ikväll var det vin och vax gala hemma hos Stina!!! AAAJJJJ vad ont det gör
Jag skulle vaxa mig hmmm ja ni vet mellan benen men det gjorde fruktansvärt ont !!!! Det fick bli ben och armhålor istället hahahah

Jag gjorde även Hallonpanacotta som blev god men lite sur

Hallonpannacotta



Ingredienser
 
3 gelatinblad
2 st vanilj stänger
4 dl fysta eller färska hallon
6 dl grädde
2 tsk socker

Så här gör du

1. Lägg gelatinbladen i kalt vatten
2. Dela vaniljstängerna och skrapa ur fröna
3. Blanda ihop grädde, hallon, vaniljstängerna, socker
4. Koka upp på spisen och låt sjuda i 10 min
5. Blanda ner gelainbladen i den varma hallongrädden
6. Häll upp isnygga glas och ställ in i kylen, låt stelna i några timmar
7. Toppa med färska bär
8. Redo att äta ;)

personer 8

Betyg: God men sur tror det skulle vara nice att ha i lite mera socker, glass och ha smält choklad på mmm då blir den ännu bättre

Sen var det vaxning på gång :)


Majsan och Claire

Claire bedömmer hur vi ska vaxa på mih heheh


Ajajaja


Majsan vaxar armarna ;)
 

Nu får jag inte träna, basta eller duscha på 24 timmar grrr och jag som tänkte träna imorgon efer jobbet







Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 03:44:12
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0