Vilken dag ...

...fullspeckad


10.30-11.30 - Äta frukost och betala räkningar
12-13          - Träna
13-14          - Duscha
14-15.30      - Claire vaxar mig på behövliga ställen
15.30-18      - Stina gör naglar på mig medans Birgitta ( Stinas mamma) köper strumpbyxor till mig
18-20          - Handla mat och äta med Stina och Thea
20-21          - Stina färgar håret på mig
21-22.30      -Städa hemma

Nu varva ner och sova :D om det går vill säga  

Imorgon är det jobb och personalfest som gäller :D ska bli riktigt trevligt faktiskt
Vi ska vara på ett ställe som heter Äventyrskontoret, riktigt coolt place faktiskt !!!







http://aventyrskontoret.com/

Nu är det sova som gäller för mig ;) natti natti


Kommentarer
Postat av: van

sv: haha svårt att förklara. man kan blinka, sök på double eyelid på youtube så kommer du förstå :p

2010-04-24 @ 16:23:01
URL: http://vans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0