Varje morgon

Vaknade i morse och tittade ut genom fönstret :) Fan vad vakert! Solen skiner och sommaren är på väg till oss!

kan ni tänka er att varje dag har jag denna utsikt... 

dettta ser jag när jag tittar ut från mitt vardagsrumsfönster


buskarna som ni ser till vänster i bilden är....

...de buskar som ni ser till höger i bilden nedan


Min altan är så jävla ful!!!! Den ska jag, Christofer och Robin riva på Lördag med en kofot fan vad skööönt att bara slå mohahahahahahahah
Så ska vi bygga en ny fräch fin ;)

Jag vill även ha en stege upp till Robin och Sandra (de bor högst upp rakt över mig)
Och en egen gång till vattnet ... Tror ni jag kan få det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0