Vanlig Måndag

Inget roligt har hänt idag mina vänner!! Förutom att Stina gjort mina naglar aaa då känner man sigsom en ny människa :D Sen stack hon iväg som en raket för att träffa sin nya kille... som hade rast i 30 min..undra ved de skulle göra ;) heheheheh

Imorgon blir det gymmet för mig
Ska gå på Core och spinning på Fredag :D  första gången på länge :S gillar ju inte att gå på sånt själv riktigt så jag har lurat med mig Mirjam om hon vågar mohahahahahahahaha
 Vi kommer att döööö :P

ååå vad gag känner mig fet och lycklig nu... har nyss tryckt i mig världens största choklad muffins två sömnpiller... kan man må bättre? hahahah  



Sov gott alla glada... det kommer i varge fall jag att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0