Tusen tanskar ett svar....

Personalest igår :D sååå jävla trevligt!!!

åååå så har jag tappat bort min kamera så några bilder kan jag ju unte lägga upp :( Vi får se om den kommer fram.... aja den var ju så gammal, behöver ändå köpa en ny!!!!! problemet är bara att jag har en massa biler som jag inte vill någon ska se :S

Lättade även mitt hjärta ganska stort igår... kÄNNS SÅ JÄVLA SKÖÖNT Nu slipper jag tänka mer på det!

Vann även pris  :D ICA Stops upstickare 2009
Känns verkligen jätte jätte bra! För FAN vad jag har slitit! Det är ju tur att man har världens bästa jobb
 

Har även ätit världens godaste mat i dag som min bror och Sandra lagade 

grillat kött med friterade potatisklytor och bea mmmm godare bakis mat går ju inte att få tag på ;)

Nu Snart är det sängen för mig och mitt onda huvud blääää och bajs  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0