Panik

Skulle gå och göra mig i ordning och vad finner jag !!!!!!!! en två meter lång råtta i min hall!!!
Jävla elvis fy fan vad paniken, tårar och svetting kom fort.
Ringer till jobbet i panik och vill at någon ska komma och ta bort den annars kommer inte jag och jobbar!!!!! aaaaaa ringer Stina och Mamma!!!!

Tillslut kommer min  extremt skruttiga 86 åriga morfar som STÅLMANNEN och räddar mig :D

phuuuu nu kan jag vara lungn och åka och jobba

Står bakom min ytterdörr och sticker fram kameran..... kolla vad stor och äcklig den är !!!

TACK morfar du räddade min dag! 


Kommentarer
Postat av: Christoffer - Ica Stop

Asså! Johanna allvarligt..... 2 dm lång de är ju fan en liten mus fan va du överdriver =D =D =D =D

2010-04-16 @ 18:29:01
URL: http://www.facebook.com/christofferhultman
Postat av: Johanna

asså du är juh cp du får ju tänka på att jag står 4 m bort klart att den ser liten ut hahaha om du jämför storleken på musen och morfars fot så fattar du nog! 2 dm minst :P

2010-04-16 @ 19:34:26
Postat av: Jeppe

SV: Tack så hemskt mycket! Jag håller med om att fler killar ska ha bra smak:P Och det är kul att du uppskattar min smak ^^ Väldigt mysig blogg du har! :)

2010-04-17 @ 16:20:02
URL: http://ihawk.blogg.se/
Postat av: Jeppe

SV: Eller hur! :P Jag fattar inte heller hur man kan låta sig gå så långt :( Man kan ju inte må bra över sig själv när man ser ut så:/

2010-04-17 @ 18:25:03
URL: http://ihawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0