Många minnen

Satt och kollad igenom min kära data igen
hittade en massa grejer!!! Jag måste ju faktiskt säga att de senaste åren har faktiskt varit fantastisk roliga ;)

Majsan, Claire och jag. Vi tjejer hade ornat en överaskningsfest till claire när hon fyllde 20 år. Claire fattade nada hahahahahahah

Niklas (mitt ex) och jag, världens bästa midsommar vi var hos en vänn och festade loss


jag fiskar sommar 2008 hmmm kommer inte ihåg om jag fick något på kroken :S

Leve och Linn i deras båt sommar 2008

Sebbe och Tigra när Johanna och Sebbe var på middag hemma hos mig och Niklas 

 

Daniel och Stina jobbar på Sjönära

Niklas och Daniel... visste innerst inne att de två var gay hahahah nä men vi spelar något spel...


Stoffe och Stina spelar spel.....

Niklas utklädd till kapten Jack Sparow när Daniel fyllde 30 år fan vilken kul fest by the way!

Majsan(mimmi pigg) jag Rrödluvan) Stina (hjärter dam) Claire(bat girl) Linda (pirat) Daniel 30 år


Majsan stup full nyår 2008


Fransico och Majsan när vi har fest på min uteplats kl 15 på eftermiddagen. gissa om vi fick pisk av grannarna?

Jag och min bror när han tar studenten 2009 :) jag undrar om vi har samma pappa.... jag menar han är cp lång och ja cp kort :S


Stinas mamma Birgitta och Stoffe på Daniels 30 år fest ( Stoffe är extra snygg när han har hål i sin dräkt ) hahahaha

Ja som sagt det är många minnen!
Uppriktigt sagt saknar jag er alla Niklas, Daniel, Stoffe, Rikard, Linn, Leve för fan vad kul vi har haft det!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0