Jag har retat upp någon...

...så mycket så att den jäveln stalkar mig här!!!

Jag har aldrig medvetet velat skada någon!! okej jag har kanske sagt och gjort en massa idiotiska grejer men jag har aldrig gjort något mot någon som inte har gjort något ont mot mig....

...konstigt att människor kan vara så onda imellan åt ... Och det som är mest fega är de som inte vågar stå för vad de säger!!

Jag står alltid för det jag säger och om jag ångrar mig så ber jag alltid om förlåtelse...

Men att ljuga och hitta på en massa skit för att någon ska bli ledsen och arg är fan inte OK!

Med tanke på vilken elak och pateisk person  du är så kommer det att slå tillbaka på dig själv
och det har det antagligen redan gjort.. syn för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0