hmmm jag fattar inte riktigt...


 Fråga :
Eller så söker du upp dessa pojkar?
Du sprider ingen glädje efter att du träffat pojkarna.
När fick du närhet du mår bra av? Läste i din blogg om närhet på ett bra vis en dag. Mår du bra av en gångs ligg?

Svar: hmm jag förstår inte riktigt vad det är du antyder.... du får nog förklara lite bättre!

Jag är en tjej som tar det jag vil ha! om ingen annan har någon annan åsikt... men du får ju gärna säga vem du är!
Om det är så att jag har gjort dig illa på något sätt! för du verkar ganska tvär om jag får säga det själv :S   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte gjort någon illa medvetet. Men ändå skadat andra och dig själv.

2010-04-22 @ 09:46:42
Postat av: johanna

okej hmmm jag kan inte komma på att jag har gjort illa mig själv på något vis....inte vad jag minns eller känner du kanske mig ikanske? iså fall tycker jag att du ska säga vem du är! Självklart har jag gjoirt andra illa...det trpr jag ill alla har gjort någon gång

2010-04-22 @ 12:37:02
URL: http://flippermos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du gör om samma misstag om och om igen.

2010-04-23 @ 09:24:32
Postat av: stina

vem fan lyckas inte göra om samma misstag om och om igen??? Typ ALLA människor. Så korkade är vi människor. Hopplösa helt enkelt.

Men va fan har du gjort gumman? haha, det skulle jag vilja veta.

2010-04-27 @ 00:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0