Fylleslag och bakis dag

Åkte hem till Johanna och festade loss på tegel haha Lite folk men vad gör väll det när sälskapet är helt kanooonnn ;)
Vi Drog med oss två boys hem.. En jävla postman samt en David hehehe

OCH nej  ingen utav oss gjorde ingenting ni vet att jag inte är sådan... är mycket kräsen med vem jag ger min närhet till ;)
Det slutade med att jag somnade i duschen som alltid :S
Varför är det såå skönt att gå och lägga sig att bada/duscha när man är full och ska sova? Det är ju faktiskt ganska farligt!!!

Slår vad om att så kommer mitt liv sluta....

Taskig fylla och ett dåligt ligg...


kvällens lilla svarta går alltid hem ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA,alltid du och robin att duscha på fyllan. jag fattar verkligen inte grejen!!

2010-04-11 @ 20:12:35
URL: http://saandras.webblogg.se/
Postat av: jenny

skit vilken fin bild

2010-04-12 @ 15:35:45
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0