Flower power

Fest hos Majsan i enköping igen! Denna gång flower power tema :) Det är alltid lika kul!!! Vi kan lika gärna plocka damrottor under soffan som att stirra rakt in i väggen i två timmar haha vi har ändå lika KUL! <3


hmmm vad har hänt med min vindrute torkare...någon lite knarkare som har varit i farten kanske :S

Majsan och Fredrik


Majsan jag och Stina :) vi saknar claire ...:(


jag och mina egen gjorda flower power skor :P

Majsan och Mikael

Stina


På club ;)


Systar?


Bakisdagen


blääää


Närhet


 Slappa framför TV:n och Pizza mmm gott

Sjukt kul kväll med glada underbara kompisar! kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: jenny

hahhah fan vad kul ni verkade att ha och va fina skor du hade gjort :) kraaam

2010-04-03 @ 10:24:13
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0