Får jag tycka om mig själv?

Idag stog jag framför spegeln och tyckte faktiskt om det jag såg!
Får jag tycka att min kropp är snygg? Får jag tycka att mitt ansikte är vakert utan att få massa pikar och kommentarer?

Ja jag har faktikt kommit fram till att jag tycker faktiskt om mitt yttre´lika mycket som mit innre´!


Jag tycker att du ska kolla dig i spegeln och kolla riktigt noga!
Vad ser du?
Tycker du om det du ser?
Vad dycker du inte om?


Det du inte tycker om måste du ändra! Börja nu börja idag !!!

Som jag har sagt tidigare... för att kunna älska andra måste du älska dig själv! Så här står jag redo att älska men vart fan är du som jag ska älska?

Kommentarer
Postat av: Daniel

hääääär! hahaha :P å ja din kropp e snygg! haha :D

2010-04-12 @ 20:42:28
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0