Du kan säga vad du vill...

...till mig, tryck ner mig i skorna och krossa mig som en myra!

Gör  det så känns det säkert bättre för dig!

Men kom fan inte och hitta på en massa grejer som inte är sant!

Är du så korkad att du inte fattar att osynlighet på internett är näst intill obefintlig

Det som är det komiska är att det är du som mår så jävla dåligt att du måste ta ut det på mig!
Själv är jag bara så jävla arg och förundrad över att jag måste skämmas över mitt eget kön!

Du undrar när jag hittade en bra kille sist?.. Till svar kan jag ju säga att jag har hittat en massa  "bra" men som inte riktigt har fallt mig i smaken fullt ut... Och jaa jag kan välja och varaka till skillnad från dig med tanke på att din hjärnkapasitet verkar gå på minus 200

SÅ lämna mig och mitt liv ifred.

TACK


Kommentarer
Postat av: Claire

Sluta bry dig och sluta ta åt dig gumman!! Personen som håller på och trakaserar dig gör det ju för att han/hon njuter av att se dig bli sur och irriterad över det han/hon skriver!!



Lägg ingen energi på det så kommer det att sluta!

Älskar dig hjärtat! Pusss

2010-04-28 @ 17:49:07
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0