Börjar man bli en gammal hagga?

Som vanligt kan man inte sova...har försökt nu i en timme....Allt snurrar runt i skallen Bla annat det som hände dagen efter festen i Enköping.... hahahaha Jag  tog en taxi hem tidigare som ni snart kommer att förstå varför.

Dagen efter konversation

Jag: Jo du Stina... Visst var det för jävla dålig musik igår?

Stina: Skoja inte...den sög !!!

Jag: Ja varför tror du att jag tog en taxi hem innan er?.. Var så jävla trött på den där dunka dunka musiken

Stina: Hmm ja asså jag tror inte att man får spela så där högt! jag har fan tinnitus och om det sitter kvar ikväll kommer jag stämma Joards (clubben i Enköping)

Jag: Hmmm ja

Stina: Asså vart är våran slager?

Båda två tittar förvånat på varandra...


Nä fy fan vilka gammla haggor vi börjar bli hahahah botox och plastik kirurgi! här kommer vi med buller och bong!!!

                          Hagga nr:1                                                 Hagga nummer :2


Kommentarer
Postat av: jenny

Ni är iallfall snygga haggor skulle lätt dejta er om jag var det andra könet hahahah ;)

2010-04-04 @ 22:30:18
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0