Årets första...

...Jordgubbar och glass :D ååå vad gott.

Chokladglass slår tamefan allt på denna jord..och med jordgubbar blev det ännu lite bättre!!!


Jordgubbar har vi på ICA Stop året runt...men dessa är årets första billiga :D
2 paket för 30 kr
så kom och köp!

Dagen började i vilket fall i katastrof!! Skulle träffa Joel och Thomas för att träna idag men jag försov mig :S
Med tanke på att jag sover så dåligt på nätterna trykte jag juh i mig 2 sömntabletter igår ...vilket resulterade i att jag vaknade i panik kl 14.00 och så skulle jag börja jobba kl 15.00 :S Detta resulterade i sin tur att jag har varit sur hela dagen :(

Men tänk att en sådan förjävlig dag kan sluta så bra :D med jordgubbar och glass

Tror bestämt att klockan ska ställas ikväll så at jag kommer upp imorgon hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0