Vem är jag?

Då kanske jag ska berätta lite om mig själv då!

Johanna heter jag och jag bor själv med min underbara lilla pojke Elvis!  mitt liv har varit rena berg och dalbanan det senaste åren. Allt  från stor glädje, endlösa skratt till exterem sorg och saknad! 

För två år sen trodde jag att mannen i mitt liv var funnen... men ack så fel jag hade...
Från att ha delat allt till att vara själv på två röda är en stor omställning! Det visade sig att mannen i mitt liv hade bedragit mig i över en månads tid! Jag ställer mig bara frågan?

Varför? Till svar får man såklart : Det beror inte på dig! ( jag visste inte då om otroheten)  efter lite luskande fick jag ju reda på allt och då menar jag allt!! 

Efter många telefonsamtal med mitt ex och vädjan om att han skulle ta mig tillbaka fick jag nog och sa till honom! Om du inte skriver över huset på mig och jag tar alla grejer kommer jag att berätta om din brors otrohet! (jag är en elak jävel) Han gjorde som jag sa och jag kan inte vara lyckligare än nu!
Denna historia tog all energi och lusten till ett fortsat lyckligt liv så på kuppen gick jag ner 5 kg...

Men nog om det så fokuserar vi på all glädje som finns runt om kring mig =)

Jag bor själv, klarar mig sjäv, har ett underbart jobb, helt galna vänner och underbar familj!

Lägenhet: Med utsikt mot kanalen kan det ju inte bli bättre! samt pool, gym, festlokal pingisrum, bastu!

Klarrar mig själv: Jag har bott själv nu i några månader... fan vad tråkigt det är! men med en bra lön sam underbar familj leker livet som aldrig förr!

Jobb: Jag är utbildad buticksshef och arbetar på en ICA Supermarket.. Helt underbart jobb, fantastiska medarbetare och en extremt skön chef =) Att träffa och göra människor glada är min ppgift i detta liv! 

Underbara vänner: Jag har tre vänner som som aldrig siviker!! Anne-Mai, Claire och Stina... behöver jag säga mer!
Vi är någ lika sjuka i huvudet alla fyra!. Vi festar vi super vi skrattar vi gråter!!! jaa vi gör nog allt tillsammans. och det bästa är!!! vi tröttnar aldrig. Har du haft några vänner som är så?  

Familj: Jag bor granne med min underbara morfar och mamma, Brorsan bor högst upp i huset. När man inte är någon ensamvarg är det mycket skönt att ha dem nära. Min bror som heter Robin är en rolig och galen människa. Vi har alltid så kul när han kommer ner och berättar helgernas roliga historier!
 
Samanfattning: En helt vanlig tjej som älskar sina vänner och lever livet fullt ut!!! Kan vara lika elak som snäll! kom ihåg en sak!! jävlas inte med mig så ska du se att det löser sig ;) 
till cafetMin lilla pojke Elvis
 Tjejerna och jag                                                       Min lilla pojke Elvis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men trots att du själv har blivit bedragen så skiter du fullständigt i om killen du träffar har tjej eller ej...

2010-01-08 @ 06:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0