Sjukaste helgen på inte så länge=)

Asså vad fan gör vi? Vad håller vi på med? varför kan vi inte bara gå utsom alla vanliga idioter? Majsan?

Okej vart ska jag börja? Jag Majsan skulle till hennes syster Paula och fira hennes födelsedag... (Grattis ) vi Korkar upp typ 10 Skumpa var och sen var det full rulle =) Dans och sång in i det sista.

Helt plötsligt bryter vi upp och vi ska till någon knarkfest på Söder... vi vet alla hur dessa människor är.... Vi kommer in och börjar hoppa på en gång (Dansa)

Kort efter att vi anlänt knackar det på dörren... Jo det är grannen (gubben) mitt emot... Istället för att säga: dämpa musiken eller så ringer jag polisen så slänger han ur sig: hit med en drink och låt mig få komma in ! Annars ringer jag polisen.... Hur jävla snurrat är inte det? jag bara undrar? Människor alltså...
När vi kände oss klara på söder gick vi vidare till Village!

Inte nog med att Bartänden försökte blåsa mig på ett glas skumpa så träffar vi slynans kompisar !!! Och jag orkar inte börja diskutera med dem.. Här går vi ut för att festa och glömma vardagen och så möter man de männislkor man minst vill möta... Varför??

När vi vill åka hem Tar vi en taxi (en vit ). Självklart  vill han köra oss svart och Paula som ät jornalist börjar filma honom och säger: jippi detta är min storry =) taxi gubben blir vansinning och snor paulas mobil..och raderar den jävla filmen samtidigt slår han tjejerna ...och rätt som det är slår Minna söta små flickor ner honom =) hahah där fick han!!!! Själv sprang jag och gömde mig hahah vadå jag är singel nu och kan ju inte förstöra mitt ansikte ... då får jag ju aldrig någon kille hahah  det sluta med att jag sprang och hämta Magnus (Paulas kille) sen börjar ju självklart Majsan och Paula att bråka !!!! ååååå tänker jag... det slutar med att Majsan vill åka hem från sumpan till Åkersberka kl 7 på morgonen blablabla vi va hemma 8 och då dog jag på min mycket sköna soffa


Majsan och Jag

Skumpa =)

Dragen

Kommentarer
Postat av: Lollo

slynan, herreguud hur gamla är vi. och vad skulle du diskutera med mig om? OM det är ngt du vill diskutera så gör det med mig direkt istället för att skriva det här, som om jag har ngt med detta att göra. Lika lite som du har med det att göra.

2009-12-30 @ 00:23:34
Postat av: Johanna

Jag kommer fortsätta att tycka vad jag vill. Jag kommer även att skriva vad jag tycker! om du inte gillar det så råder jag dig till att inte läsa Ok!

2009-12-30 @ 22:18:13
Postat av: Lollo

Jo självklart får du tycka och skriva om vad du vill, men blanda inte in mig te.x. för jag har nada med allt att göra! Och inte du heller. Gott nytt år!

2009-12-31 @ 13:19:26
Postat av: Anonym

ja ja blabla gått nytt år på dig själv

2010-01-04 @ 22:29:55
Postat av: Stina

hehe, kan inte mer än att skratta åt det ni skrivit.. =)

Jossan älskling, tänk på alla som redan vet och har en extremt kraftig åsikt om saken, du behöver nog inte skriva och säga så mycket, alla vet redan om det som är illa. och kom ihåg älskling. Du ÄR och kommer ALLTID att vara Thea´s gudmor, Thea´s extra mamma!!!

2010-01-10 @ 10:59:37
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0