Nu måste vi dra! Jag svär livet blir bättre när man vet vart man ska!!

Ja vart ska man när solen kommer att explodera om sådär 5 miljoner år?
När man legat hemma i tre dagar och inget finns att göra... Ja varför inte börja titta på ett program om solen... så man börjar tänka och bli ännu mer dum i huvudet än vad man redan är!!!!hahah För när man börjar tänka på rymden och sånt shit då blir man ju galen på riktigt!!!
En sak är ju säker i alla fall... jag kommer att vara där..jag menar en sån stor grej går ju bara inte att missa ;)
Och igentligen vad finns bakom rymden?
var tar den slut?
vad betyder evigheten?

Visst blir man cp om man tänker på dessa saker?

Nog om knäppa saker. Morfar ligger fortfarande på sjukhuset men han verkar må bättre i alla fall... vi får hoppas att det går åt rätt håll och att han får komma hem och fira jul med oss the familja=)

fan vad skönt det är at skriva av sig!! detta är ju som en dagbok!! tänk nu när jag har skrivit allt jag vill skriva... då behöver jag ju inte tänka mer på det!
Nu ska jag gå och jobba första dagen!! hoppas det går bra och att jag inte kolapsar framför någon kund eller så!

5 miljoner år har vi på oss =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0